FAQ

Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

Via onze app (IOS en Android) kan je 24/24 bestellingen plaatsen.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Je kan ons steeds bellen om een bestelling te plaatsen op 0465 02 14 07. Dan kijken wij waar we jou tussen de online-bestellingen kunnen steken. Indien wij niet opnemen, proberen wij steeds terug te bellen zodra wij kunnen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk telefonisch op de hoogte te brengen op 0465 02 14 07. Je mag een snelle oplossing verwachten.

Bestelling annuleren/wijzigen?

Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Een bestelling wordt altijd meteen en met de grootste zorg behandeld. Tijdens de openingsuren is het onmogelijk om mails of berichten te lezen/beantwoorden. Wenst u toch iets te wijzigen aan uw bestelling, gelieve ons te bellen op 0465 02 14 07. Indien wij niet opnemen, proberen wij steeds terug te bellen zodra wij kunnen.

Moet ik wachten als ik via de app bestel?

We streven uiteraard om zo weinig mogelijk wachttijd te hebben. Wanneer je via de App besteld en dus een bepaald tijdstip hebt gekozen mag/kan je meteen naar de kassa gaan met vermelding van je naam en unieke code van je bestelling. Je bestelling wordt je dan overhandigd.

Kan ik online betalen?

Bij het online bestellen via de app zal je meteen kunnen betalen. Hierdoor is afhalen en vermijden van wachtrijen mogelijk.

Ter plaatse blijven eten

Ooit was het ongebruikelijk om te reserveren om in een frituur te eten. Door de pandemie zijn wij (zoals menig collega’s in de horeca) noodgedwongen overgeschakeld naar een nieuwe manier van werken. We werken nu veel meer met bestellingen online en telefonisch. Hierdoor zitten wij aan een veel strakker tijdschema vast, die zowel voor ons als voor de klant enkel voordelen met zich meebrengt (o.a. geen wachtrijen meer, zelf in de hand hebben wanneer je bestelling klaarstaat,…). Het gevolg is dan wel dat er vaak lange wachttijden of geen plaats meer is voor ‘passanten’. Het is voor ons niet fijn om klanten te moeten teleurstellen! Daarom vragen wij om zoveel mogelijk online of telefonisch te bestellen en indien u ter plaatse wil eten, dit bij uw bestelling te vermelden.