FAQ

Kan ik voor morgen al een bestelling plaatsen?

Binnenkort wordt onze nieuwe app gelanceerd voor zowel IOS als Android en kan je 24/24 bestellingen plaatsen. Je kan zelf de afhaling aanduiden. Controleer regelmatig onze website om te zien of deze reeds te downloaden is.

Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

Uit ervaring weten wij dat telefonische bestellingen sneller een fout bevatten, dit door foutieve communicatie. Daarom raden we aan om vanaf heden enkel nog te bestellen via onze app (van zodra ter beschikking). Alvast bedankt!

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet juist is?

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen via mail op info@kruuskassie.be. Je mag een snelle oplossing verwachten.

Ik wil mijn bestelling graag annuleren, hoe werkt dat?

Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Een bestelling wordt altijd meteen en met de grootste zorg behandeld. Tijdens de openingstijden is het vaak ook door drukte onmogelijk om telefonisch noch mail te beantwoorden. Annuleren is dan ook niet mogelijk.

Moet ik wachten als ik via de app bestel?

We streven uiteraard om zo weinig mogelijk wachttijd te hebben. Wanneer je via de App besteld en dus een bepaald tijdstip hebt gekozen mag/kan je meteen naar de kassa gaan met vermelding van je naam en unieke code van je bestelling. Je bestelling wordt je dan overhandigd.

Kan ik online betalen?

Bij het online bestellen via de app zal je meteen kunnen betalen. Hierdoor is afhalen en vermijden van wachtrijen mogelijk.